Bloggqvist <3 Charming man

Som bekant var Charming man (http://failures.blogg.se/) inne på bloggqvist och frågade mig vad jag önskade mig i julklapp. Nedan publicerar jag mitt svar från Charming mans gästbok.

----------------------------
Postat av: bloggqvist

Hej Charming man! Kul att du uppmärksammade min blogg härom dagen. Du frågad vad jag önskade mig i julklapp. Eftersom min blogg inte handlar om mig utan om Daniel Svensson så valde jag att inte publicera mitt svar i bloggen. Men en artig fråga förtjänar ett artigt svar.
- Jag önskar mig en mössa. Jag har ingen mössa och nu är vintern här.

Ha det bra Charming man - och god jul och gott nytt år! Om du vill ha julkort från bloggqvist så är det bara att höra av dig med namn och adress. Alla som vill får julkort av bloggqvist i år.

Blogg on!
----------------------------

Jag känner att jag och Charming man eventuellt kan ha något på gång. Om ni läser hans blogg så ser ni också att han ska till vattenpalatset i Lerum (!) idag. Bloggqvist har sitt huvudkontor i just Lerum, så nu ska jag smyga ner till vattenpalatset och smygfotografera Charming man i duschen, bilder kommer snart.

ps. Vill du ha julkort från bloggqvist? Skicka namn och adress i ett inlägg så skickas kortet snarast. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0