Daniel-ledigt?

Igårkväll hade jag ledigt från Daniel. Jag försökte tänka på annat som får mig på bättre humör, jag orkade inte riktigt deala med alla dom där känslorna mer. Det var skönt, jag kollade på en film och lite sådär. Men i morse loggade jag in på bloggen och fick se att jag hade fått ett inlägg från en av Daniels arbetskamrater. Jag kan inte låta bli att lyfta fram denne anonyma mans (?) tankar och funderingar. Så här skrev han:

Som tur är slipper jag ha att göra med Daniel i det civila. Men som kollega till honom så nickar jag instämde. Ty på jobbet är han vad jenkarna kallar "bully". Han spottar och fräser och sprider obehag vart han drar fram. I dag bänkade han sig vid kaffeautomaten och klargjorde högt att han minsann inte tänkte "lyfta ett finger".

Fortsättning följer...det gör för ont

Inlägget var undertecknat daniels hackkyckling. Och visst gör det ont! Att se en nära vän gå så fullständigt upp i sig själv och sitt ego att hans vänner inte ens längre orkar tänka på honom. Jag kan bara hoppas att Daniel snart inser hur långt han har gått och att han åter kan bli den goda vän jag minns honom som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0