Daniel

Det var ett tag sen jag levererade något nytt på Danielfronten. Hoppas inte att ni för den sakens skull får för er att mitt intresse för Daniel har börjat svalna, för så är verkligen inte fallet.

Igår hade jag hoppats på att få dricka lite öl med Daniel, men han valde att avstå till förmån för andra mer högprioriterade vänner. Sånt är livet när man är i Daniels närhet. Han kan välja och vraka mellan olika "happenings" och om man inte har något extravagant att komma med så är han inte intresserad. Det gäller att veta sin plats. "En annan gång" tänker jag och går vidare i livet.

På lördag sitter Daniel bänkad med ostbågar och chips i näven. Då firar TV3 sin 20års dag med att visa gamla avsnitt av Skurt. Skurt gjorde sig under 90-talet känd för att göra rättframma, ärliga intervjuer med några av Sveriges allra mest framsående inom kändis-eliten. Alltså, veckans tips, lördag 20.30 på TV3.

image4
Bilden är tagen nästa lördag.


Kommentarer
Postat av: Charming man

Ok, mössa ska bli! Kommer du ner till vattenpalatset eller?

2007-12-16 @ 21:56:24
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0