Forsatt jobbig...

Umgicks med Daniel idag igen. Vi åkte till stan ihop och han var jobbig att ha å göra med även idag. Han tjatade om hur dålig julen hade varit och spred dålig stämning i gruppen. Knäcken hade inte varit seg nog, och "det var inte tillräckligt djupt dopp i grytan" beklagade han sig.

Som om detta inte vore nog så mötte vi Maja och dom skulle byta julklappar. Daniel hade såklart inte något till Maja men hon hade minsann säcken full. Pinsamt. Daniel avslutade med att avvika från gruppen utan att säga hejdå.

Jag vet inte hur mycket skit man ska behöva stå ut med, men på senare tid har jag börjat bli ordentligt trött på Daniel.

image7
Lika som bär?

Kommentarer
Postat av: daniels hackkyckling

Som tur är slipper jag ha att göra med Daniel i det civila. Men som kollega till honom så nickar jag instämde.
Ty på jobbet är han vad jenkarna kallar "bully".
Han spottar och fräser och sprider obehag vart han drar fram.
I dag bänkade han sig vid kaffeautomaten och klargjorde högt att han minsann inte tänkte "lyfta ett finger".

Fortsättning följer...det gör för ont

2007-12-27 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0