Nya tider!

Det blåser friska vindar här på bloggqvist! Åt skogen med time-out-tramset, jag har kommit på ett helt nytt koncept. Istället för att blogga om mig själv så har jag bestämt mig för att blogga om Daniel Svensson och hans liv.

Idag tex, så har Daniel mest slappat. Han skulle egentligen hjälpa sin syrra o flytta men han orkade inte. Som kompensation så har Daniel lovat att hjälpa sin syster att måla om lägenheten. Frågan är om han gjorde en bra deal? Hur som helst så kan jag tänka mig att det var skönt för Daniel att få sova ut idag. Imorgon ska Daniel jobba tror jag, så han funderar säkert på att gå och lägga sig snart, men ni vet ju hur det är...

Nu ska jag själv gå att lägga mig, mer om Daniel kommer i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0