Religion

- Konsten att anpassa sitt liv efter något som hände för jättelänge sedan.

Det är fan helt sjukt att det finns folk i Sverige som fortfarande väljer att anpassa sig efter en typ 2000 år gammal bok. Att Sverige dessutom kristnades först&främst för att ge makthavarna ännu mera makt gör det hela ännu sjukare. "Jag blir äcklad blir jag". Lägg ner...

Jag var bara tvungen att säga det. Och när jag ändå är igång vill jag passa på att spy lite galla över Gud. Jag hatar fan följande scenario, som man ser på nyheterna titt som tätt: En unge genomgår en lyckad operation efter en olycka, morsan är helt överlycklig och säger "Jag tackar Gud varje dag för att mitt barn lever". Ge fan i det och tacka läkaren istället, det är han som har lagt ner typ halva sitt liv på att utbilda sig för att kunna rädda din jävla unge. Sa ja te dej.


nu ska vi fan rädda världen
så ofantligt jävla iskall är den
n stackars klump, som snurrar runt
med bärs&brudar, då vore d ju dumt
o låta nåt pucko messa till d
inte ens själva satan vill d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0