Time Out

Den senaste tiden har jag fått skarp kritik angående 'bloggqvist'. Mina nära och kära anser att bloggen har spårat ur i sin seriositet, och visst, jag kan förstå dom. Bloggen har det senaste tagit upp allt mer av min tid, och jag kan förstå om vänner och bekanta kan känna sig åsidosatta.

När det kommer till dom jag älskar så bara kan jag inte kompromissa, därför har jag beslutat mig för att åter igen lägga ner bloggen. Jag har valt att kalla det en "time out", men jag kan inte lova att jag kommer tillbaka. Det finns saker jag måste komma fram till först. Varför bloggar jag? Vill jag verkligen blogga? Är det jag själv som styr över mitt bloggande? Att blogga är en drog och jag har fått nog. Jag måste bli clean...


ja?
hej en strömmings burgare
tjufem va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0