Inte ett knyst

Jag har inte hört av Daniel på flera dagar. Han skiter tydligen i oss här hemma. Lite tråkigt att han visar så lite intresse för sina fans när hans fans uppskattar honom så mycket.

Skräckscenariot är förstås att något hemskt har hänt, men det är näst intill uteslutet med tanke på att jag dödsförklarade Daniel så sent som för nån vecka sedan. Det är ju inte rimligt att dö två gånger så tätt inpå varandra.

Det troligaste är väl att Daniel inte har tillgång till internet så ofta, men jag menar... Jag hade klivit över lik för att få chatta med Daniel i bara nån minut, medan han inte ens vill punga upp 25 Escudo för en halvtimme på internetcafét nere på gatan.

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en mysig kväll:)!

2008-02-06 @ 20:54:01
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: antonia

va med i min tävling :)

2008-02-07 @ 09:58:16
URL: http://xpresscoco.blogg.se
Postat av: daniel

LOL
jag forsokte blogga men da la hela internet ner..

2008-02-07 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0