Daniels geniala plan

Efter att Daniel blåst mig igår så kände han sig i alla fall lite elak, han kände ånger och ville gottgöra sig. Därför bjöd  han in mig att kolla på matchen med honom, Acke och Nina. "Kanon!" tänkte jag och packade väskan och åkte hela vägen ut till Floda. Väl hemma hos Acke och Nina så visar det sig att dom inte ens har SVT24, Daniel hade blåst mig igen...

Daniel stressade ihop en plan C och Acke körde hem hela sällskapet till Daniels familjehem i Lerum där vi kunde se vad som återstod av matchen, period 1 hade vi redan missat...

All stress och allt flängande över hela västra götaland tog knäcken på mig. Immunförsvaret har lagt av, jag har legat med feberfrossa hela natten, hostat, svettats. Daniels fel? Givetvis inte, men ändå tråkigt att det slutade så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0