Jobbar hårt

Jag har inte skrivit om Daniel på ett tag, detta för att jag sliter hund på ett lager denna veckan. Där bär jag lådor, sorterar lådor, staplar lådor, räknar lådor och slutligen plastar jag in lådorna.

Vad Daniel gör denna veckan har jag ingen aning om, men jag tror att han också jobbar. Hoppas inte att han är för elak mot sina arbetskamrater, han har ju varit lite svajig i sitt beteende det senaste...

Till helgen ska jag förhoppningsvis "slå runt" med Daniel igen. Jag ska analysera sönder hans beteende och rapportera här på bloggen. Jag är utrustad med anteckningsblock samt en ny käck mobil med kamera och ljudupptagning - så han gör bäst i att sköta sig!

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0