Lämnad i sticket

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Daniel har varit en ängel den senaste tiden, men idag tycks han ha fått ett återfall till sin dryga överkörar-stil.

Igår bestämde jag och Daniel att vi skulle kolla på JVM-finalen tillsammans hemma hos Daniel. Jag såg mycket fram emot detta även fast jag inte är så intresserad av hockey. Jag gick ner till T-Livs och köpte folk-öl, chips och dippa, till och med hockey-pulver inhandlades "som en kul grej". Jag planerat även att köpa med mig en pizza på vägen.

Och så nu, alldeles nyss ringde jag Daniel, tänkte säga att jag kommer bort. Då visar det sig att Daniel har dragit till Acke och ska se hockeyn med honom istället. Inte ens ett sms kunde han skicka till mig och avboka... Jaja, jag får väl se hockeyn själv då och tröstäta chips. Hockey-pulvret har jag redan snortat upp i ett desperat försök att glömma. Nu har jag skitont i näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0