2 jävla år

I veckan firade bloggqvist.blogg.se 2 år med Daniel. I två jävla år har jag dokumenterat varje steg (och snedsteg) Daniel tagit - till vilken nytta då? Ingen alls förstås, annat än att det är råcoolt att blogga om Daniel och att jag har fått massa streetcred. "Där är Bloggqvist, han känner Daniel Svensson" hör man ibland. Det är fett.

Det senaste året har haft sina ups and downs kan man säga. En av höjdarna måste ju ha varit när Daniel tatuerade "RUNK" på bröstet, eller när han frågade en lipande invandrarbrud om hon blivit bortgift. [Här hade alla andra bloggare frågat "Vilket är erat favorit-inlägg från året?", men jag låter bli eftersom det vore bögigt.] Till "downsen" kan man tex räkna "Den Stora Torkan", perioden i höstas då bloggen i princip låg nere. En tung tid för alla Daniel-fans, som vi helst glömmer. Om vi ska fokusera på enskilda inlägg så var ju inlägget från 2009-06-15 extremt tråkigt. Jag säger inte att alla andra inlägg är jätteroliga, men det där var fan skittråkigt och borde aldrig ha skrivits. Förlåt.

Kul är också att redaktionen i år har utökats med en prao (aka "Praon"). Jahopp. Nu vankas ett tredje år med Daniel. Håll i er!

Kommentarer
Postat av: han fran london

jag trodde knappast det var sant.. sverige är ju ändå ett bra land

2009-12-13 @ 03:53:05
Postat av: kärrman

Ett grattis är på sin plats!

2009-12-13 @ 11:07:44
Postat av: vad har praon nånsin bidragit med

2009-12-13 @ 14:44:44
Postat av: Anonym

mer än du tror jävla bögjävel!

2009-12-13 @ 16:11:11
Postat av: Anonym

När skall Daniel kliva ut ur garderoben? Min kompis systers kusins ingifta mosters älskare påstår att han haft sex med Daniel.

2009-12-13 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0