"Jag tycker att jag skötte det där ganska snyggt"

Igår ställde Daniel till det för sig igen. Han började med att kasta en cola i fontänen på järntorget mitt framför ögonen på en polis. Polisen blev naturligtvis lite irriterad och läxade upp snor-unge-Daniel. Daniel svarar med att härma polisen och "apa efter" honom. Polisen vänder sig om och får fatt på Daniel och trycker, lite överdrivet, upp Daniel mot en vägg. "Vafan har du ögon i nacken eller, för helvete" försvarar sig Daniel. Polisen släpper Daniel och hela situationen. Daniel rättar till skinnjackan "Fan, jag tycker ändå att jag söktte det där ganska snyggt".

Kommentarer
Postat av: tenbrink

vilket fint kort jag fick i brevinkastet idag, sitter nu under magnet på kylskåpet, tackar så mycket!

2009-12-21 @ 15:07:09
URL: http://tenbrink.blogg.se/
Postat av: Jompa

Även om det julkortet blir årets enda julklapp så är jag nöjd med julen 2009. Vilka tindrande ögon.



Stay strong Bloggqvist!

2009-12-22 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0