Vad hände i helgen?

I lördags var jag på samma förfest som Daniel, tänkte hålla ett öga på honom, hoppades på bloggmaterial. Tyvärr drog Daniel därifrån utan att säga något till mig. Som tur är så finns det folk som är slugare än jag som följde efter.  Det här är vad som hände:

Daniel går fram till en bankomat, sätter in kortet på fel håll och det funkar såklart inte. En avenybrud bakom påpekar att kortet är på fel håll. "Jaha, ursäkta, jag är inte härifrån jag kommer från Olskroken" säger Daniel, och det var tydligen en helt rimlig förklaring i brudens öron. Lite i sin egen värld ställer sig nu bruden och stretchar sitt ben. Daniel beslutar sig för att hjälpa till, vilket han tyvärr gör lite för vårdslöst. Bruden skriker av smärta och vrålar något om att hon just har opererat sitt korsband. Daniel säger något otrevligt till henne, småspringer därifrån och avrundar det hela med en grab.

Well played...

Kommentarer
Postat av: daniel

en av dom första inläggen som är helt sanna, på riktigt

2009-10-28 @ 01:11:18
Postat av: Hahahaha

2009-10-28 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0