Är Daniel för mainstream?

Det är frågan som jag har ställt mig det senaste. Håller det att blogga om Daniel längre? Är han tillräckligt underground fortfarande?

Det här är ett klassiskt problem för subkulturer. När dom växer och blir populära så är dom inte längre underground och då är det inte så jävla alternativt och coolt längre. Ursprungsanhängarna tycker att dom nya anhängarna är "wannabees" och istället för att ena människor så drivs dom isär av sitt gemensamma intresse - Daniel.

Svaret på min fråga är i alla fall
 -Nej, Daniel är inte för mainstream för att blogga om... än...

Kommentarer
Postat av: Mulle

Jag älskar Daniel.

2008-04-28 @ 15:38:40
Postat av: daniel

hahah

jag var på fest med timbuktu igår! LOL

2008-04-29 @ 12:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0