Bloggqvists nya ansikte utåt

Satt just och googlade (google.se) på mig själv, "Bloggqvist". Jag fann att det enda bloggqvist-relaterade bildmaterialet som sökmotorn hittade kom från Blondinbellas blogg. Jag blev lite nyfiken och gick in för att se vad jag hade med det där att göra. Först såg jag ingen anknytning, varken till mig eller till Daniel Svensson. Det tog ett par  minuter, sedan landande plötsligt min blick på ett välbekant namn - Anders Eklund. Anders gjorde sig tidigare i år till rikskändis genom att röva bort ett barn, och nu verkar det som att han "signerar" sina spydiga internetkommentarer med mitt varumärke. Smickrande!

Se själva här, tredje fjärde kommentaren eller något sådant.

Kommentarer
Postat av: kärrman

HAHAHHAHAHA

2008-12-01 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0