Hur står det egentligen till, Daniel?

Hur mår Daniel egentligen? Sedan han kom hem från Afrika har jag knappt hört av honom, det känns inte som han är sig själv längre. Jag vet bara att han är sjuk, men hur sjuk är han egentligen? Jag vet bara att han är ledig från jobbet, och eftersom han inte ger några klara svar till mig direkt så bestämde jag mig för att söka information på andra håll.

Andreas docFeldt, självutnämnd läkare och likväl Daniels arbetskamrat har ställt diagnosen denguefeber. Är detta allvarligt? inte vet jag. Vill ni veta mer om sjukdomen så kolla in länken eller kontakta docFeldet på [email protected].

Personligen kan jag bara hoppas att jag slipper dödförklara Daniel igen Peace.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hade också velat åka till afrika ;S

2008-02-12 @ 16:47:30
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Jonas Snålman

Intressant att du vill åka till afrika när daniel kommer hem döende, har du ingen moral?

2008-02-12 @ 17:23:51
Postat av: bloggqvist

sjuk jävel...

2008-02-12 @ 21:02:54
URL: http://bloggqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

här sitter man och spelar schack mot döden och allt ni kan tänka på är få stora löp i pressen... Tito kan skatta sig lycklig.

2008-02-12 @ 23:09:31
Postat av: daniel

lia är btw snygg

2008-02-12 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0