News! Daniel gästbloggar igen!

Sedär! Daniel har hört av sig igen med ett gästblogg-inlägg till. Svinball tycker jag, lite synd bara att han gör om bloggqvist.blogg.se till nån slags jävla resedagbok. Håll till godo:

-------------------------------
A blogger is a Blogger

Efter att ha varit lite avlagsen ett par dagar kan jag nu ater igen blogga.. aven om vissa verkar tro att Africa ar ett enda stort tradlostnatverk! Vi firade farsan 50 ars dag, igar, med skumpa osv. Vi hyrde aven en massa 4hjulingar och akte runt pa on.. Jag hade farmor,84 bakom mig pa min. Har aldrig kannt mig sa mesig som nar hon skricker; "DU KOR SOM EN KARRING!!!MER GAS DIN SOPPA!!." Men for ovrigt ar det nice.. vi vantar iofs fortfarande pa solen, som inte verkar vilja komma fram. Jag har kopt en present till johan for jag vet hur mkt han gillar presenter. Idag slog jag aven banrekord pa den lokala minigolfbanan. 30 slag!! helt sjukt svar bana. allt gjort i betong, vilket gor att bollen tenderar att studsa en del. forhoppningsvis kommer jag kunna skicka lite bilder till johan som han kan lagga upp.

Det borjar bli dags att betygsatta denna africanska o. Medtanke pa att det bara var sand pa hela on och dom kallar det den grona on sa kan jag inte annat an att satta ett hogt betyg. aven om on inte alls fortjanar det.

Det var sa har langt jag hann innan killen med datorerna sa:"Internet is down, all over the world", som tur var finns det nagot sa fiffigt som utkast i gmail. sa jag slapp skriva om allt.

Igar sop vi lite, drack pilsner natten lang.. riktigt gott. men nu langtar jag mest hem till regnet och alla vanner.. Grattis pa fodelsedagen JOHAN.. (antingen kommer den snart eller sa har den varit) Janbell, fyller val oxa snart. Grattis.
Mer minigolf idag, rekordet har forbattrats till 23slag av en yngling, vid namn Philip. Fan det finns inte sa mkt att saga.. dock kostar det inte 25 escudos att sitta vid internet utan 300 escudos. rena ranet!! Hotellets fotosgraf ar btw ett riktigt svin da han bara tar kort pa tjejer i bikini samt nippleslips, och dessa visar han stolt upp i ett bildspel i lobbyn pa hotellet.. riktigt go kille.

orkar inte skriva mer efter som johan ar sa javla sur pa mig. ses nar vi ses. om jag nagonsin kommer hem

-------------------------------

Present o allt. Åhh... Jag tror att jag har varit för hård mot Daniel. Men det är bara för att jag saknar honom så mycket. Det gör vi väl alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0