Senaste nytt från Afrika

Daniel gästbloggar från Kap Verde. Jag är lika chockad som ni, det finns tydligen internet i Afrika också. Håll till godo:

Da var man framme i africa.. alla mina broder antligen! Yo Brotha! Har redan ett dussin dodspolare har nere.. men det kommer jag till senare. Flygresan hit var lang, men som tur var hade jag med en bok, och for er som kanner mig sa vet ni att den saklart handlar om en person i fangelse.. lite av en fetish. svensk man i fangelse i Boliva efter forsok till smuggling av kokain. Saklart satt jag oxa bredvid alla barn pavagen ner hit, vilket gjorde att jag antagligen kommer bli domd for bade pedofili och barnmisshandel nar jag kommer hem, for som alla vet finns det inga lagar i africa.

Nar vi under inflygningen till Capo Verde (Heter Capo Verde har nere), sag att on inte var alls gron utan snarare ett grustag borjade man undra lite om vem som i helvete dopt on.. antagligen en knarkande Portugis, som hade ett riktigt sjukt sinne for humor. Mannen som forvaxlat grus med grona angar, hittades antagligen dod ganska sa omgaede efter att on blivt dopt.. tog over en timma innan vi sag nagot som var gront.. val framme vid hotelet sa mottes vi av ett gang med infodingar, inte alls med spjut i handen, laderkjol eller en stor gren genom lappen, dom stod dar i jeans, 80-tals t-shirt och mobil. Alla tanker saklart, vart ar okleygalsogonen? jo dom satt i halsen pa t-shirten. Fila skor ar ett maste for att vara en cool snubbe. Olen ar god, inte sa billig som man hade kunnat tro, maten ar god. Dom gor en sjuhelvetes god Pizza, aven en helt godkand Grilled Tuna. Da det inte finns nagot sotvatten pa on smakar coolan salt. Det blaser full storm hela dagarna vilket gor att man inte kanner av solen. jag ar rod. Det positiva ar att det ar grymma vagor. sa man kan plaska och surfa.. jag ska hyra en cross pa tisdag och kora runt lite pa on.. men jag kommer ga in pa detaljer kring det senare. detta var alltsa ep 1.

top 5 Africa
1. No Stress, som det star over alla affarer.
2. Alla kvinnor vill flata mitt har( haha Flata, LOL, OMFG)
3. Ingen kan engelska
4. en portugisisk skolklass i aldern 16-17 har fest pa hotellet.. sweet
5. en portugisisk skolklass i aldern 16-17 har fest pa hotellet...Usch

More to come so stay tuned!!



Kommentarer
Postat av: lillAnna

hahaha!

2008-02-07 @ 22:30:48
URL: http://www.wikipedia.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0