Förlåt, Daniel

Jag har gått ganska hårt åt Daniel det senaste, kanske för hårt. Han har fått höra när han har betett sig illa eller gjort något fel. Daniel verkar ha tagit illa vid sig av detta, även om han inte visar det utåt. Jag tror att han känner sig utsatt, och trots att han faktiskt är i centrum så tror jag att han känner sig lite ensam. Jag vill att han ska veta att det inte har varit min mening, och jag ber honom om ursäkt om han har blivit sårad.


image11

I never meant to cause u any sorrow
I never meant to cause u any pain
I only wanted to one time see u laughing
I only wanted to see u laughing in the purple rain

Purple rain purple rain
Purple rain purple rain
Purple rain purple rain





Kommentarer
Postat av: Claes

Tack för en trevlig blogg! Jag slösurfade igår och fann då detta albums-omslag.(http://www.theplanmusic.com/uploads/ThePlanRazzia.jpg) Ganska likt må jag säga, kanske lite för välvårdad. Skulle vara väldigt tacksam för ett "Daniel lookalike" reportage om du får tid över.

Hjärtliga Hälsningar

2008-01-10 @ 22:01:08
Postat av: daniel

naw. va gullig du e johan. tack för detta!

2008-01-11 @ 11:42:17
Postat av: Plytet

Purple Rain - Sveriges näst bästa låt

2008-01-12 @ 09:31:02
URL: http://www.backlash.se
Postat av: bloggqvist

SVERIGES näst bästa låt? hahaha

2008-01-12 @ 19:02:34
Postat av: bloggqvist

Claes! Du levererar stora nyheter! Tack!

2008-01-13 @ 14:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0