Bloggqvist - på djupt vatten?

Det ser mörkt ut för bloggqvist.blogg.ses framtida existens. Efter ett stort gräl tidigare i morse mellan mig och huvudpersonen Daniel Svensson känner jag just nu ingen lust att fortsätta med detta projekt som har varit mig så kärt i snart ett års tid. Grälet, som hade sin grund i att jag hade kollat på två Dark Angel avsnitt utan att först fråga Daniel, eskalerade och uppförstorades till orimliga proportioner, jag ligger nu på mitt rum och slickar mina sår. Jag vägrar prata med Daniel, han vägrar prata med mig. Silent treatment.

Kommentarer
Postat av: loppan

sätt er ner med varsin kopp te och tala ut. när ni är vänner igen kan ni böga.

2008-09-21 @ 18:05:36
Postat av: Anonym

Tar helt klart Daniels parti här, blod är INTE tjockare än bajs.

2008-09-22 @ 20:32:50
Postat av: Anonym

det beror på

2008-09-23 @ 23:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0