Som att kissa i duschen

Den senaste tiden har bloggqvist.blogg.se tappat allt mer av sin bloggstatus. Tidigare var bloggen hipp och populär, folk snackade om den på stan och jag fick high fives av "fans" på krogen. Men den senaste tiden har blogginläggen blivit både färre och sämre, och nu mer är det i det närmaste tabu att läsa bloggqvist - som att kissa i duschen. Läsarsiffrorna rasar, folk lämnar facebook-gruppen och endast dom riktiga hardcore-fansen håller intresset uppe. Daniel anses vara en falnande eld, en stjärna som håller på att brinna ut. Till råga på allt elende är hösten här. Skitliv. Jag skulle kunna säga åt er att inte misströsta, att vi "går mot bättre tider", men jag vågar inte lova er något. Bara ett mirakel kan rädda bloggen nu, men en sak säger jag, räkna aldrig ut Daniel Svensson.

Kommentarer
Postat av: Regnfeldt

Den fallande trend som vi nu ser i intresset för Daniel Svensson har en direkt koppling till börsrasen runt om i världen samt bolånekrisen i USA.

2008-09-30 @ 10:31:37
Postat av: loppan

Bloggqvist borde nog arbeta fram ett räddningspaket. Jag tvivlar dock på att 700 miljarder dollar kommer att räcka för att lösa en kris av den här magnituden.

2008-10-01 @ 17:15:50
Postat av: Nikolina

Hej godis! tror du på evig kärlek? kika i min blogg och skriv just din åsikt, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare ikväll, tack & puss :)

2008-10-01 @ 17:22:16
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-01 @ 17:22:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ni ge fan i att smutsa ner bloggen med era vidriga påhopp!!?

2008-10-01 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0