Redaktionsmöte

Under hultsfredsfestivalen hölls det första bloggqvistredaktionsmötet. Här kommer ett litet smakprov på vad vi snackade om.

¤ Praon  pröjsar bärsen
¤ Jäger också
¤ Barpersonal, check!
¤ Skaffa block

Vi insåg också att det nog är en bra idé att flytta bloggen till hiphop.se eller hiphop.nu men jag ser nu att dom helt oväntat är upptagna. Får snacka mer om det här på nästa möte.

¤ Flyers som fan, så man fattar.

Sen ringde vi ett samtal. Lördag, 18e klockan 16.00. Pierca bröstvårtor. Daniel ångrade sig redan igår.

Sisådär direkt efter mötet fipplade jag förstås bort blocket, vilket innebar att vi va tvugna att ha ett nytt möte för att komma ihåg vad som hände på det första mötet. Detta mötet bokades in till klockan 17.00 nästkommande dag. När vi äntligen kommit ihåg allting och skrivit ner det i block2 så hittade jag block1.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Praon hittade till slut bloggen, praon glad och hoppas på piercade bröstvårtor.



tack

2009-07-12 @ 21:30:22
Postat av: Barpersonalet

Vilken tur att jag fick en flyer! Jag tackar för omnämnandet! /Alexandra

2009-07-15 @ 18:25:25
Postat av: bloggqvist

Haha! Flyers så man fattar!

2009-07-15 @ 19:02:13
URL: http://bloggqvist.blogg.se/
Postat av: Barpersonalet

Ha ha vaddå! Jag är väl inte dum....

2009-07-15 @ 20:08:07
Postat av: bloggqvist

Haha nej. Det var mer för dom där snubbarna vi satt med; Nils & Jocke. Dom behövde flyers så man fatta. Hehe

2009-07-15 @ 20:25:25
URL: http://bloggqvist.blogg.se/
Postat av: Prao

barpersonalen var ju helt underbara

Dom bästa äppledrinkarna i världen plus att man fick så inne i baren och dricka när det regna

2009-07-21 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0