Jessica Biel tycker till


Kommentarer
Postat av: Det pratas på stan

Följande konversation snappades upp måndagen 25 maj på husargatan.



Snygg tjej 1:

Vem var han den rödhårige som var mer er på Kontiki i fredags?



Snyggast tjej:

Daniel Svensson? Underbar människa, känner honom mycket väl.



Snygg tjej 2:

Daniel Svensson? Så hette en kille som gick i min skola.



Snyggast tjej:

Det är nog samma, han kommer också typ från Floda.



Snygg tjej 2s snygga tvillingsyster:

Han var faktiskt en sån som alla tyckte var snygg ett tag i skolan. Nu har han skägg.



Snyggast tjej:

Jag har sett både före- och efter-versionen, jag tycker han är mycket snygg nu.



Snygg tjej:

Han var snygg i fredags iaf.



Snygg tjej 2:

Jättekonstigt, jag var i Indonesien för ett par månader sen, det var där jag såg att han skaffat skägg, konstigt ställe att möta på folk. Fast jag vågade inte gå fram och hälsa tror jag. Vet inte om han minns vem jag är..



Helt sann historia med överseende för vissa meningsformuleringar.

2009-05-26 @ 17:57:45
Postat av: bloggqvist

hahahaha

2009-05-27 @ 11:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0