Kolla in hororna i hamnen

Igår spelade Daniel skivor på showdown. Som vanligt när Daniel är gästar olika klubbar blir det bra.
Igår var inget undantag, mycket dans, sprit och knivkastning mot en vägg. Succé med andra ord.
Men för barlejonet Daniel så är det inte nog.
Daniel bestämmer sig för att "take it to the next level" så han sätter på den mycket dansanta låten House of the rising sun (Från skivan "DANS 1") och dödar dansgolvet.

Daniels ända kommentar om händelsen:
- Folk är inte redo för mig än!

Kommentarer
Postat av: daniel

jag borde köpa mig en revolver och göra slut på lidandet

2009-11-29 @ 22:21:15
Postat av: Linn

Hälsa Daniel att jag hade dansat likt en Håkan-fjortis med popfingret högt upp i luften och att jag hoppas att han erbjuder något liknande när jag kommer och hälsar på. Han kanske tom kan grabba micen och säga något i stil med "den här låten är dedicerad till Linn. Ni känner inte henne men hon äger"..?



ps. du borde blogga oftare.

2009-11-30 @ 12:11:10
URL: http://annapling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0