Av-Danieliserad

Förr umgicks jag och Daniel i princip varje dag. Det var den bästa tiden i mitt liv. Under denna tiden lärde Daniel mig vem jag var, och han guidade mig rätt här i livet. Bland annat lärde han mig att jag inte passar med att vara grov i mun, därför slutade jag svära och mina vänner skrattade åt mig när jag använde könsord - det passar inte mig helt enkelt.

Nuförtiden umgås jag och Daniel endast några gånger i veckan och jag tror att jag börjar bli av-Danieliserad, idag sa jag nämligen hemska hemska saker som jag inte trodde jag hade i mig. Förlåt Daniel.

Kommentarer
Postat av: loppan

Johan tar nu uttryck som "tight som ett flickrövhål" i sin mun. sweet.

2010-10-25 @ 23:07:05
Postat av: arnold

Ill be back!

2010-10-26 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0