Gissa vem...

Efter att fullständigt ha knäckts av Jompas sylvassa "Skitblogg!" bland kommentarerna kände jag att jag inte längre orkade fortsätta med bloggen. Så mycket hat och så mycket press. Det tar fokus från det som är det viktiga för mig - Daniel Svensson.
Som rehabilitering har jag hållt till på en hemlig blogg där jag bloggat inför tomma läktare. Sedan har jag gått in och gett mig själv upplyftanade kommenterer såsom "Gud vad duktig du är på att blogga!" och "Haha, you made my day!". Detta har gett mig självförtroende att återigen börja skriva här på bloggqvist.blogg.se.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-07-06 @ 17:21:49
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas du haft en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

2011-07-06 @ 17:56:26
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Kabban

Ja blogqvist anmäl din blogg till sarastille

2011-07-07 @ 02:43:09
Postat av: bloggqvist

haha det hade vart guld. minns för ett par veckor sedan när jag hittade en sida där jag svart på vitt fick att min blogg är den minst länkade till i hela världen. det är kanske dags att börja jobba lite på PR-fronten...

2011-07-07 @ 11:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0