Lucia 2007

Bjuder på en tillbakablick. Året var 2007, bloggqvist var ett nystartat projekt. Jag önskar att jag kunde säga att bloggen har kommit långt sedan dess, men sanningen är att det har varit samma skräp år ut och år in. Enda skillnaden var att på den tiden så hade bloggen faktiskt några läsare.
 
Imorgon är det lucia. Daniel har inga speciella planer tror jag, inga lussetåg eller så i år. Som liten var Daniel ofta stjärngosse, inte så mycket för att han gillade att uppträda utan troligen mest för lussebullarna och julmustens skull. Jag kan tänka mig att Daniel och hans klass lussade runt endel i Floda där han är uppväxt, kanske på någon förälders arbetsplats. Jaja, inget sånt i år alltså, men kanske en pilsner på någon krog istället.

image2
obs. bilden är ett montage.

Kommentarer
Postat av: daniel

hög klass

2013-12-16 @ 08:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0