Skräddarn säger nej

I ren protest kommer jag inte blogga om nobelfesten eller Mandelas död. Det hade varit en baggis att få in Daniel i dessa sammanhang, men jag vägrar. Förra gången jag bloggade om Daniel på nobelfesten fick jag en avhyvling av bloggqvists ärkefiende Jompa. Förra gången jag bloggade om Mandelas död blev det också ett jävla liv. Men tro för den sakens skull inte att om jag hade bloggat om nobelfesten eller Mandelas död, så hade inläggen antagligen snurrat mer än ett par sockor i sina tvättmaskiner, i sina gravar. 

Kommentarer
Postat av: bloggqvist

Kan eventuellt ha smugit sig in något logiskt fel på slutet där. Men vafan då då? Det är ingen jävla c-uppsats vi håller på med.

2013-12-10 @ 23:53:49
Postat av: Janbell

hahaha

2013-12-12 @ 00:26:35
Postat av: Kabban

Haha

2014-01-13 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0